Skip to content

Kom og ikke kom Craps-spill.

Kom og ikke kom Craps-spill.

Gjennomsnittlig passforsok tar omtrent fire eller fem ruller, selv om boomerangruller (punktpunkt) er ganske vanlige, som er poeng etterfulgt av en umiddelbar syv-ut. Naturals og craps pa come-out er Basil Nestor er forfatteren av den nye Playboy Complete Guide til Casino Gambling. Denne fantastiske boken l rer spillerne hvordan man unngar sucker-spill og vinn mer nar man spiller gambling-spill. Han er ogsa forfatter av The Smarter Bet Guide-serien for video poker, spilleautomater, craps og mange andre boker om gambling. Basil's hjemmeside er www.smarterbet.com, ogsa ganske vanlig. Men selv om det er mange raske beslutninger som kan skje for a passere og ikke passerer, er omvendt ogsa sant. Det kan ta tjue minutter eller lenger for en skytespiller a sla henne poeng eller syv-ut. Craps lore er fylt med fantastiske historier om folk som har holdt terningen for en time eller mer. En feat som det ville v re ekstraordin rt kjedelig dersom de eneste innsatsen pa spill var passet og ikke passerte. Craps er spennende fordi hver rulle kan v re en vinner. Den ekstra handlingen kommer fra spill som disse & hellip;

Kom og kom ikke.

Kom er det storste omradet av layoutet pa de fleste bord. Det er det forste de fleste ser (eller i det minste det forste som registrerer) nar de stikker over skinnen. Hva betyr det?

Kom er det storste omradet av layoutet pa de fleste bord. Det er det forste de fleste ser (eller i det minste det forste som registrerer) nar de stikker over skinnen. Hva betyr det?

Opprinnelsen til uttrykket gar tapt i historiens take, men du vil finne det nyttig a vurdere a v re hjertelig velkommen til spillere som har kommet til spillet under skytterens forsok pa a passere.

Det er enkelt. Et kom-bet fungerer som en pass-line-innsats, bortsett fra at et kom-innsats er gjort etter at skytespillet har etablert et poeng. Likevel har innsatsen en full mulighet for en naturlig seier pa forste rulle.

Hvordan virker det? Nokkelen til forstaelse kommer (og motsatt, ikke kommer), er a glemme skytterens forsok pa a passere og bare fokusere pa tallene som skytespillet ruller dem. Tenk pa tallene som en serie. Husk at reglene for a vinne og miste er noyaktig det samme for pass og for a komme.

For eksempel vil en kom-innsats vinne pa den forste rollen nar terningene produserer 7 eller 11, og det vil miste med craps. En vinnende 7 for en kom-innsats kan v re en syv-out for skytespillet, men skytterens konkurranse involverer ikke kom-innsatsen. Et spill har sin egen komme-ut og sitt eget poeng. Come er helt uavhengig av skytterens forsok pa a passere, bortsett fra at begge innsatsene bruker samme sekvens av tall.

Gjor og don ikke spilleeksempler & rdquo; viser hvordan dette virker. Tenk deg at fire spillere samtidig kommer til bordet. Hver spiller satser kun en vei og venter pa en seier eller et tap for du plasserer et annet spill. De forskjellige innsatsene vises side ved side. De opptrer alle under samme tilfeldige ruller av terningene. Tomme mellomrom indikerer ingen effekt fra rullen.

Pass og ikke-t-pass-spill blir gjort nar skytespillet kommer ut. Kom og don-t-come-spill blir laget etter at en skytterens poeng er opprettet. Gevinster og tap i dette bordet gjenspeiler disse spesielle tilfeldige terningrullene.

Legg merke til at den forste rollen i sekvensen er skytespillet. Det har ingen effekt pa kom og kommer ikke fordi handling ikke er tillatt for de innsatsene. Den neste 7 (femtende roll i sekvensen) er en seier for kommende, men et tap for skytespilleren. Den endelige 7 (siste roll i sekvensen) er et tap for bade bettorer og en seier for begge spillerne.

Det er ingen grense for antall kommende og ikke-innsatte innsatser som en spiller kan gjore alene eller i takt med andre spill. Det er vanlig a satse pa flere pafolgende ruller, selv om det kan bli dyrt. Hvis en skytespiller kaster 7, vil det nav rende budet vinne, men de andre som venter pa et poeng vil ga tapt. Pa den annen side, hvis skytteren kaster mange tall og 7 er ingen steder a se, vil flere kom-innsatser tjene mye penger. Og selvfolgelig er motsatt sant for flere don-t-come-spill; en 7 gir rike belonninger, men en hot shooter vil sla av flere donere t-come-spill som en kung fu-mester i en kampsportfilm.

Pass Line vs Come: Praktiske forskjeller.

Et veddemal har noyaktig samme huskanten (1,4 prosent) og total sannsynlighet for a vinne eller miste som et spill pa passlinjen. Det er ikke et problem a komme og ikke passere. Men det er noen praktiske forskjeller utenfor sporsmalet om nar spillene er tillatt.

Et veddemal har noyaktig samme huskanten (1,4 prosent) og total sannsynlighet for a vinne eller miste som et spill pa passlinjen. Det er ikke for a komme og ikke passere. Men det er noen praktiske forskjeller utenfor sporsmalet om nar spillene er tillatt.

Kom og ikke kommer til a tilhore en kategori av craps-innsatser som handteres helt eller delvis av en forhandler. Poeng er ikke utpekt med en puck. I stedet blir sjetongene flyttet inn i de nummererte rutene, et omrade som er utenfor grensene til spillerne. Her er hvordan det fungerer for a komme.

Som med linje innsatser, begynner du med a merke om skytteren kommer ut eller prover a rulle et punkt. Du kan fa et spill hvis pucken er PA.

Bare na over utformingen og legg sjetongene dine pa kommen. Kom innsatser som vinner eller mister pa forste kast, handteres som enhver innsats; De er enten betalt eller tatt. Hvis et poeng rulles, flytter en forhandler kom-innsatsen til den tilsvarende nummerboksen pa oppsettet. Den noyaktige plasseringen av sjetongene i boksen vil gjenspeile hvor du star ved bordet. Chips vil bli der til en 7 eller punktet rulles. En 7 far dem til a forsvinne, men et poeng vil bringe dem tilbake til kom-boksen med en matchende haug med sjetonger.

Hvis du gjor flere kom-spill av likeverdig verdi, og en forrige skjer for a vinne mens den nav rende har nettopp opprettet et poeng, vinner forhandleren ikke a bytte flere stabler med sjetonger. Han vil betale innsatsen pa kommen, og deretter flytte sjetonger fra ett nummer til et annet hvis det er nodvendig. Dette kalles av og pa.

Innsatser pa a ikke komme er plassert og handtert pa samme mate som a komme med spill. Bare legg sjetongene dine pa det du ikke kommer. De flyttes til en tilsvarende nummerboks dersom et punkt rulles. A 7 bringer innsatsen tilbake med tilsvarende midler; et punkt gjor det forsvinne.

ReadyBetGo! er en uavhengig gambling nyheter og informasjonstjeneste. Hvis du planlegger a spille i kasinoer, sorg for.

at du ikke bryter noen lokale lover. Det er opp til deg a vite lovligheten av dine handlinger nar du spiller.


Hilsen! Vil du spille i det mest populære kasinoet? Vi samlet det for deg. Registrer deg nå!